Godnatt

Kom hem för nån timma sen från JM, va där me Virve. Hade en liten tjejkväll. Virve skulle klippa JMs hår, men verkade bli osäker på nåt sätt, så skulle hjälpa henne lite, men slutade me att jag klippte hennes hår istället, Jm blev nöjd, va ju huvudsaken =) Sen blev de snack om helgen, o lite allt möjligt.. Va en skön, slapp kväll =)

Imorron blir de jobb =( vill inte. Fast jag e ledig på onsdag, då hade jag tänkt att träna. Har inte kunnat träna på 2 veckor, för har varit förkyld =(

ska försöka lägga mig, hörs!







Några bilder från lördan, Hade inga fler, väntar att får dom från JM =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

NIITEN MINGELFOTOGRAFER SUCKAAA!

2009-10-06 @ 17:09:05
Postat av: Mia

SV: haha Miten nii? =P

2009-10-06 @ 20:17:15
URL: http://suomenenkeli.blogg.se/
Postat av: Anonym

no se kuva on niiku puoliks suddig ja iha paska kvalitet eksä nyt nää haha

2009-10-08 @ 09:04:56
Postat av: Mia

Sv: True True

2009-10-08 @ 13:05:51
URL: http://suomenenkeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0