Lyckad helg

For once, va de en lyckad helg tycker jag =) Fredan o lördan gick bra me Michaela. Syrran o Mikko kom hem vid 8 så kunde inte åka därifrån innan de, tjejerna hade väntat på från kl 5, ville dit så fort som möjligt. Kom hem till JM runt halv 9, dom va redan klara me sminket o allt, hade tydligen missat massa haha.. Men började sminka mig direkt o svepte i mig lite dricka. Runt 10 så va vi tvungna att kuta till pendeln, that was not fun, hade högklackar MEN vi hann haha.. Tåg-resan gick fort, vva vi skrattade! haha, hade kul iaf. När vi tillslut kommer till la isla, så skulle vi träffa some guys there, K..... o gänget. For once, dansade jag inte alls =O satt helt fast vid K..... hehe, fast de va inte sååå bra musik heller så va därför oxå =)  More to tell if you wanna know.. but im going to bed now, Good night. Laddar upp bilder imorron tror jag ;)

Hörs! =)

P.s. Sä oot sairaan hyvä suutelee ^^

Kommentarer
Postat av: lillian

hmmm who is the mysterious K?:)

2009-10-07 @ 22:21:42
Postat av: Mia

haha de du ;) nej men maybe you'll know someday =P

2009-10-07 @ 23:28:57
URL: http://suomenenkeli.blogg.se/
Postat av: lillian

Mäh!!!

2009-10-09 @ 07:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0