R.I.P Morfar <3

För 2 dagar sen fick min morfar hjärtattack o hamnade i sjukhuset. Läkarna hade sagt att han kommer max ha 2 dagar att leva om inte nån sorts mirakel sker. Hela släkten hade besökt honom, förutom några. Så idag åkte jag dit med Natalie o Claudio. Började gråta direkt när jag såg honom ligga där, de va hemskt att se honom sådär. Man va van vid den starka o stolta morfarn. Efter ett tag så ville jag säga några ord till honom (för va tvungen att åka snart). Så tog tag i hans hand o sa mina ord, kände att morfar klämde min hand (fast läkarna hade sagt att han va "hjärndöd" o inte hör nåt) han klämde ganska hårt, kändes att han ville inte att jag skulle släppa honom eller gå överhuvudtaget. Började gråta ännu mera bara =(

Sä oot aina mielessä, oot ollu esimerkinä mulle, ja rakastan sua (vaikka ei ikinä olla sanottu niitä sanoja) Ikuistesti ja rakastavana <3 !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0