Yawn!

Nu e man helt slut. Va ute igår (lil-lördag) träffade Naldo (som jag har inte sett på flera år) o hans brorsa, började me att vi gick runt i en timma för att leta efter ett ställe, haha gick inte så bra, men till slut beslöt vi att vi skulle till La habana, de va ett väldigt litet o mysigt ställe, me latinskt musik ;) Vi hade kul, o de va kul när Naldos brorsa (som har kommit från chile att hälsa på. och kan väldigt väldigt lite svenska) försökte prata me mig, jag kan ju lite, men när han prata snabbt, hängde Inte me! =) But its all good, klarade hyfsat bra ändå.. Nån som kan lära mig spanska? =D

Gick o la mig runt 3 o mamma väckte mig 9, hon ville att jag skulle följa me till Skärholmen. Va rätt pigg då faktiskt.. De va kanske en dålig ide att dra dit, eftersom slösade pengar (fast de va saker som jag behövde) men men.. Köpte nya skor o 2 små "coola and edgy" tavlor (om ni vet va Miss Tigri e, då vet ni.. ) vissa bilder e ju fina..

O snart måste jag åka till jobbet, Ångest!!! =( oh well..
Hörs! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0